Košík (prázdný)     0 ks zboží za
K dopravě zdarma chybí: 5000 Kč
Váš nákupní košík je prázdný.
K dopravě zdarma zbývá nakoupit za: 5000 Kč
Doprava zdarma Doručení
0 Kč Celkem bez DPH
0,00 Kč Celkem s DPH
Za tento nákup ušetříte celkem:
0,00 Kč + doprava zdarma
+ 0 bodů do věrnostního programu

Zapomněli jste své heslo? Registrovat se

Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky internetového obchodu www.k2eshop.cz platné od 29. 10. 2019

 

Úvod:

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu www.k2eshop.cz – dále jen webové rozhraní. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva, jakož i další vztahy prodávajícího a kupujícího, se řídí platným právním řádem České republiky.

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Vladimír Jaglarz, se sídlem Opava - Vávrovice, Vávrovická 213/24, PSČ 74707, : 22957111 DIČ: CZ5905171514

zapsané v obchodním rejstříku (dále jen „prodávající“) a kupujícího (dále jen „kupující“), který je zákazníkem výše uvedeného internetového obchodu.

Obsah:

Úvod

  1. Nabídka zboží a jeho ceny
  2. Uzavření kupní smlouvy
  3. Platební podmínky
  4. Dodání a převzetí zboží
  5. Záruční doba a životnost zboží
  6. Práva z vadného plnění
  7. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Reklamační řád
Ostatní ujednání
Reklamační formulář

Velikostní tabulky

 

Záruky a reklamace www.k2eshop.cz

 

1.   Nabídka zboží a jeho ceny

Ceny zobrazené ve webovém rozhraní u zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech dalších daní. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je uváděna s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti prodávajícího plnit. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Webové rozhraní obsahuje aktuální informace o způsobech dodání zboží a o nákladech spojených s balením, dopravou a dodáním zboží (včetně poštovních a jiných nákladů a poplatků).

 

  1. Uzavření kupní smlouvy

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní (dále jen „objednávka“). Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil.

Odeslání objednávky je návrhem na uzavření kupní smlouvy učiněným kupujícím. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou na adresu elektronické pošty, kterou kupující vyplnil v objednávkovém formuláři. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká tímto doručením přijetí objednávky (akceptací).

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před odesláním objednávky upozorněn a měl možnost se s nimi seznámit. Kupující má možnost si tyto obchodní podmínky v příslušném znění uložit a tisknout.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy nebo odstoupit od smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, nebo došlo k chybě ve skladovém hospodářství. V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou kupní cenu, bude mu již zaplacená částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření kupní smlouvy nedojde.

Prodávající je oprávněn, nikoli však povinen, v závislosti na charakteru objednávky (zejména větší množství zboží, vyšší kupní cena, vyšší náklady na dodání zboží apod.) před přijetím nabídky požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky. Nepotvrdí-li v tomto kupující objednávku, má prodávající právo ustoupit od dalšího jednání o uzavření kupní smlouvy, přičemž takové jednání nelze považovat za nepoctivé jednání ve smyslu § 1729 odst. 1 občanského zákoníku.

Smlouva se uzavírá na dobu určitou do doby splnění sjednaných závazků.

 

  1. Platební podmínky

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby prostřednictvím platebního systému a bezhotovostní platby platební kartou je kupní cena splatná bez zbytečného odkladu po odeslání objednávky, přičemž prodávající není povinen odeslat zboží před obdržením platby. Kromě platby převodem na účet a na dobírku lze k zaplacení zboží uplatnit také peněžní poukázky.

Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.   Dodání a převzetí zboží

Webové rozhraní obsahuje informace o způsobech dodání zboží a o nákladech spojených s balením, dopravou a dodáním zboží (včetně poštovních a jiných nákladů a poplatků). Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní pro případ doručování v rámci České republiky platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Webové rozhraní může dále obsahovat informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží do jiných zemí.

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

5.   Záruční doba a životnost zboží

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží.

6. Práva z vadného plnění

Není-li kupující spotřebitelem, níže uvedená ustanovení těchto obchodních podmínek k právům z vadného plnění se nepoužijí.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se pro určení záruční doby ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost (§ 2113 a násl.). Předchozí dvě věty neplatí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, případně i v sídle nebo místě podnikání, a to vždy spolu s dokladem o kupní smlouvě (prodejka nebo faktura). Práva z vadného plnění může kupující uplatnit rovněž tak, že reklamované zboží spolu s popisem vady a dokladem o kupní smlouvě zašle prodávajícímu poštou na adresu Skiservis Jaglarz, Vávrovická 24, 74707 Opava. Vydá-li prodávající potvrzení odpovídající § 2166 občanského zákoníku, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré součásti zboží (např. v případě reklamace obuvi je kupující povinen předat prodávajícímu celý pár, pouze jedna bota nepostačuje) nebo podklady potřebné pro vyřízení reklamace. Prodávající je povinen si vyžádat doplnění částí zboží nebo podkladů od kupujícího bez zbytečného odkladu. Lhůta pozastavena do okamžiku dodání vyžádaných věcí a podkladů kupujícím.

Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží k reklamaci v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou mokré, znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamaci. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

 

7. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

 

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Uvedené znamená, že zboží můžete vrátit nebo za níže uvedených podmínek můžete požadovat jeho výměnu. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení v původním obalu. Právo odstoupit od smlouvy však není dáno v případech dle § 1837 občanského zákoníku, tzn. zejména v případech, pokud se jedná o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo o dodávku zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnost.

Nejedná-li se o případy, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit (zejména § 1837 občanského zákoníku), má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat zpět v originálním obalu a přiloží doklad o zakoupení zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího uvedenou ve webovém rozhraní, nebo je dovézt osobně a vrátit v kamenné provozovně v Opavě.

V případě odstoupení od kupní smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a to i tehdy, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od kupní smlouvy musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží ve smyslu § 1833 občanského zákoníku. Pokud není možné, aby spotřebitel vydal vše, co na základě kupní smlouvy získal (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí prodávajícímu poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Prodávající je oprávněn započíst svůj nárok na tuto peněžitou náhradu na vrácenou kupní cenu. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Má-li kupující právo na vrácení kupní ceny, má prodávající právo na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Pokud vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni prosím připište číslo vašeho účtu -

 

Adresa pro vrácení zboží:

"VRÁCENÍ / VÝMĚNA ZBOŽÍ"
Skiservis Jaglarz
Vávrovická 24
747 07 Opava

 

Reklamační řád

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Reklamaci lze uplatnit pouze v záruční době, tedy do uplynutí 24 měsíců od převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.  Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna bota, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné.  Při reklamaci je třeba prokázat nákup zboží ve firmě Skiservis Jaglarz, nejlépe dokladem o nákupu (prodejkou nebo fakturou).  V případě, že budete posílat zboží na reklamaci poštou, napište přímo na kopii dokladu důvod reklamace, stručně popište vzniklou vadu.  V případě poštovného zdarma Vám bude poštovné = částka vynaložená na dopravu zboží k Vám - doúčtováno. Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu. Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace. 

 

Adresa pro zasílání reklamací:

"REKLAMACE"
Skiservis Jaglarz
Vávrovická 24
747 07 Opava

 

Uplatnění reklamace

Kupující by měl reklamaci uplatnit v místě, ve kterém zboží zakoupil. Kupující má však právo uplatnit reklamaci v kterékoliv provozovně patřící prodávajícímu, v níž je přijetí reklamace možné, a to s ohledem na sortiment prodávaného zboží, popřípadě v místě podnikání nebo sídle prodávajícího. Výjimkou je uplatnění reklamace u osoby, které je určena v záručním listě k provedení záruční opravy. Kupující by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady. V případě, že kupující bude zboží po zjištění vady nadále používat a způsobí tak rozsáhlejší poškození, nebude reklamace uznána.   Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného vyřizovat reklamace v prodejně po celou provozní dobu.  Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn. doložit místo a čas uskutečnění koupě a cenu zakoupeného zboží. Výše uvedené náležitosti doloží kupující prodejním dokladem, záručním listem, popř. jiným věrohodným způsobem.

 

Záruční doba

 Lhůta pro uplatnění reklamace (záruční doba) je 24 měsíců a počíná běžet v okamžiku převzetí zboží kupujícím, pokud není zvláštním právním předpisem stanovena záruční doba delší.  U zboží použitého může být záruční doba zkrácena až na 12 měsíců. Prodávající je však povinen tuto skutečnost s kupujícím dohodnout a sjednanou záruční dobu uvést na dokladu o prodeji zboží.  Právo na reklamaci zanikne, nebylo-li uplatněno v záruční době.  Doba od okamžiku uplatnění reklamace do doby, kdy je kupující povinen zboží po skončení opravy převzít, se do záruční doby nezapočítává. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho součástí, začne běžet záruční doba znovu od převzetí zboží (součásti).  Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou může zboží při správném užívání a údržbě, vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a intenzitě užívání, vydržet.

 

Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout ihned, ve složitějších případech do třech pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.  Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení, ve kterém uvede čas a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytknuté vady a způsob a lhůtu vyřízení reklamace.  Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.  Prodávající je oprávněn rozhodnout o reklamaci sám a není povinen vyhovět žádosti kupujícího o posouzení oprávněnosti reklamace třetí osobou. Prodávající je dále oprávněn rozhodnout sám o způsobu provedení záruční opravy. Kupující nemůže bez souhlasu prodávajícího předat zboží k opravě třetí osobě. V takovém případě ztrácí kupující nárok na bezplatné provedení opravy.  Kupující je povinen převzít si zboží k datu uvedeném na potvrzení o vyřízení reklamace. Nevyzvedne-li si kupující zboží do šesti měsíců od vyznačeného data a byl-li v této době kupující alespoň jednou vyzván k převzetí zboží, má prodávající právo zboží zlikvidovat.

 

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl zboží do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou zboží, nebo jeho opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.  Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak.

 

Odstranitelné vady

Vady, jejichž odstraněním neutrpí vzhled, funkce a kvalita zboží, a oprava může být řádně provedena ve stanovené lhůtě, jsou vady odstranitelné. Posouzení charakteru vady přísluší prodávajícímu. Prodávající je povinen v takovém případě vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstranit a zboží opravit. Kupující může požadovat výměnu zboží pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li výše uvedený postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit.  V případě, že se u zboží projeví stejná odstranitelná vada i po předchozích nejméně dvou opravách nebo vyskytnou-li se u zboží současně alespoň tři odstranitelné vady, má kupující stejná práva, jako by se jednala o vadu neodstranitelnou.

 

Neodstranitelné vady

Vady, které nelze odstranit a které brání řádnému užívání zboží, jsou vady neodstranitelné. Kupující je v takovém případě oprávněně požadovat výměnu zboží nebo od smlouvy odstoupit.  V případě jiné neodstranitelné vady věci, která však nebrání v jejím užívání, vzniká kupujícímu právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

 

Řešení sporů

V případě, že prodávající reklamaci odmítne jakožto neoprávněnou, nebo dojde-li v průběhu reklamačního řízení k jinému sporu, je kupující oprávněn obrátit se na soudního znalce a vyžádat si u něj posudek o oprávněnosti reklamace. V případě, že výše uvedený znalecký posudek prodávající neuzná, případně předloží kupujícímu posudek s odlišným výrokem, mají obě strany právo obrátit se na příslušný soud. Zákazník má také právo na mimosoudní řešení a může se obrátit na třetí stranu - Českou obchodní inspekci.  

 

Ostatní ujednání

Na dárky, které jsou kupujícímu poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Poskytnutí takových dárků je darováním podle § 2055 a násl. občanského zákoníku. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, má kupující povinnost vrátit prodávajícímu veškeré přijaté dárky poskytnuté v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy, od které kupující odstoupil. Obdobně má kupující povinnost vrátit poskytnuté dárky prodávajícímu, pokud dojde k výměně nebo vrácení zakoupeného zboží. Poskytnuté dárky musí být vráceny v původním stavu.

 

Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

 

Přejeme Vám příjemný den.

 

 

 

 -------------------------------------------------------

 

Vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od smlouvy

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

Adresát: Skiservis Jaglarz, Vávrovická 24, 74707, Opava

: 22957111 DIČ: CZ5905171514

 

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

 

 

Datum obdržení:

Číslo objednávky:

Číslo daňového dokladu (faktury):

Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

Číslo účtu spotřebitele:

 

 

 

V …………………………  dne …… Podpis spotřebitele

 -------------------------------------------------------

Velikostní tabulka lyžařských bot K2

 

Orientační tabulka velikostí: kolečkové brusle a snowboardové boty K2

Nevíte si rady s velikostí, chcete poradit s výběrem?

 Volejte tel. 777 854410